2006

Clarke, David, Keitel, Cristine, Shimizu, Yoshinori. Mathematics Classrooms In Twelve Countries: The Insider’s Perspective. Rotterdam / Taipei: Sense Publishers, 2006.  ISBN 90-77874-99-2.

Binterová, Helena, Hošpesová, Alena, Novotná, Jarmila. Constitution of classroom environment. Case Study, p. 275-288.

Novotná, Jarmila. Country Overviews, Czech Republic, p. 335-338.

FAVILLI, Franco. Lower Secondary School Teacher Training in Mathematics. Comparison and Best Practices. Pisa: Edizioni Plus – Pisa University Press, 2006. ISBN 978-88-8492-436-0.

Hofmannová, Marie and Novotná, Jarmila. Lucky numbers. p. 73-87.

Hofmannová, Marie and Novotná, Jarmila. “Real world” problems, Second piloting. p. 195-197, 200-204.

Novotná, Jarmila. Komunikace ve škole a v přípravě učitelů. In: Sborník příspěvků Mezinárodní konference ICPM ´05. Eds. Přívratská, Jana, Příhonská, Jana and Andrejsová, Dana. Liberec: TU v Liberci, 2006, p. 175-188. ISBN 80-7372-055-8.

Novotná, Jarmila, STEHLÍKOVÁ, Naďa and HOCH, Mareen. Structure sense for University algebra. In: Proceedings PME 30. Eds. Novotná, Jarmila, Moraová, Hana, Krátká, Magdalena and Stehlíková, Naďa, Praha: Atelier Guimaec, s.r.o., 2006, Vol. 4, p. 249-256. ISSN 0771-100 X.

Novotná, Jarmila ZACK, Vicki, ROSEN, Gershon, LEBETHE, Agatha BROWN, Laurinda and BREEN, Breen: RF01: Teachers researching with university academics. In: Proceedings PME 30. Eds. Novotná, Jarmila, Moraová, Hana, Krátká, Magdalena and Stehlíková, Naďa, Praha: Atelier Guimaec, s.r.o., 2006, Vol. 1, p. 95-124. ISSN 0771-100 X.

Novotná, Jarmila. Défi de la formation initiale des enseignants en mathématiques: L’enseignement des mathématiques en langue étrangère. In Espace mathématique francophone, Lénseignement des mathématiques face aux défis de l´école et des communautés. Sherbrooke: Université de Sherbrooke, 2006. T2EMF40, 9 stran. ISBN 978-2-89474-070-5.  [CDROM]. Vydáno na CD v roce 2009.

Novotná, Jarmila, Pelantová, Alena, Hrabáková, Hana and Krátká, Magdalena. Příprava výukových situací. In: Sborník příspěvků celostátní konference Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let? Ed. Krátká, Magdalena. Vydavatelský servis Plzeň, 2006, p. 151-173. ISBN  80-86843-08-4.

BINTEROVÁ, Helena and NOVOTNÁ, Jarmila. One teaching episode from a learner’s, an observer’s and a teacher’s point of view: A case study. In: Proceedings PME 30. Eds. Novotná, Jarmila, Moraová, Hana, Krátká, Magdalena and Stehlíková, Naďa, Praha: Atelier Guimaec, s.r.o., 2006, Vol. 1, p. 370. ISSN 0771-100 X.

Vávrová, Alena, Novotná, Jarmila, Volfová, Marta and Jančařík, Antonín. Hry ve vyučování matematice jako významná strategie vedoucí k rozvoji klíčových kompetencí žáků. Studijní materiál k projektu Podíl učitele ZŠ na tvorbě ŠVP. Blok D04. JČMF Praha 2006. 44 stran. ISBN 80-7015-085-8  [CDROM]

Novotná, Jarmila, Pelantová, Alena, Hrabáková, Hana and Krátká, Magdalena. Příprava a analýza didaktických situací. Studijní materiál k projektu Podíl učitele ZŠ na tvorbě ŠVP. Blok D02. JČMF Praha 2006. 33 stran. ISBN 80-7015-085-8 [CDROM]

Novotná, Jarmila and Trch, Milan. Algebra a teoretická aritmetika. Sbírka příkladů. 1. část - Lineární algebra. 1. vyd. Praha: SPN, 1989. 2. vyd. Praha: Karolinum, 1995. 3. vyd. Praha: Karolinum, 2006. 166 s. 17-253-89, 17/31.

Novotná, Jarmila and Hofmannová, Marie. Mé šťastné číslo. In: 10. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Eds. Lávička, Miroslav, Bastl, Bohumír and Ausbergerová, Marie. Vydavatelský servis Plzeň. 2006. p. 197-202. ISBN 80-86843-09-2.